„Upust czy wyposażenie” - Paweł i Gaweł reklamują Škodę Rapid Spaceback (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Upust czy wyposażenie” wspierająca nową promocję Škody Rapid Spaceback. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Upust czy wyposażenie” - Paweł i Gaweł reklamują Škodę Rapid Spaceback (wideo)

Kampania podkreśla, że w ramach obecnej oferty przy zakupie Škody Rapid Spaceback można wybrać upust cenowy w wysokości 3 tys. zł albo wyposażenie dodatkowe o wartości do 6 tys. zł w cenie auta. Bohaterami reklam są Paweł i Gaweł symbolizujący te dwie opcje.

Akcja reklamowa potrwa cały czerwiec. Obejmuje telewizję, radio oraz internet (m.in. portale społecznościowe, serwisy VoD, strona docelowa z ofertą).

Kreacją reklam i produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Opcom, działania w social media realizuje agencja Kalicińscy.com, a za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"