Urodzinowe „Show”: więcej stron, tekst Piotra Kraśki i kampania

Dzisiaj w sprzedaży pojawiło się urodzinowe wydanie dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer). Numer będzie mieć większą objętość i wsparty zostanie kampanią promocyjną.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W magazynie znajdą się trzy wywiady (m.in. z Grażyną Torbicką i Maciejem Dowborem), tekst Piotra Kraśki o pierwszych damach w Stanach Zjednoczonych oraz podsumowanie czterech ostatnich lat w show biznesie, a także urodzinowe konkursy. Wydanie wraz z działem „Show Style” liczyć będzie 124 strony.

Urodzinowy numer „Show” ukaże się w nakładzie 635 tys. egz. i w cenie 1,60 zł (o 10 gr większej niż zwykle). Wsparty jest kampanią reklamową w telewizji (m.in. TVP 1, TVP2, TVN, Polsat), w internecie (Interia.pl) oraz w radiu (RMF FM). Kreację przygotowała agencja Happy Hours, a media zaplanował MEC.

W I półroczu br. średnia sprzedaż ogółem „Show” wyniosła 433 150 egz. (dane ZKDP, dowiedz się więcej).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?