Urodziny "Mamo, to ja"

Udane dziesiąte urodziny miesięcznika "Mamo, to ja"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Najpopularniejszy na polskim rynku miesięcznik dla rodziców "Mamo, to ja" swoje dziesiąte urodziny może zaliczyć do bardzo udanych. Według danych wydawcy sprzedaż jubileuszowego wydania miesięcznika wyniosła 127 tysięcy egzemplarzy. Jednocześnie poziom zwrotów to niewiele ponad 1 %.  Średnia sprzedaż Mamo, to ja w  okresie  I- XI 2004 to 97 949 egzemplarzy*  -czytamy w informacji prasowej.

Do urodzinowego numeru, który ukazał się na rynku 13 stycznia br. pierwszy raz dołączona została oryginalna książka- Urodziny Kubusia Puchatka.

"Mamo, to ja" od  siedmiu miesięcy utrzymuje sprzedaż na poziomie powyżej 100 tysięcy egzemplarzy, co daje mu pozycję i tak niekwestionowanego lidera w swoje grupie. Drugie miejsce pod względem sprzedaży, czytelnictwa i kosztów dotarcia zajmuje wydawany również przez Edipresse Polska S.A. miesięcznik Twoje Dziecko ze średnia sprzedaży w okresie I- XI 2004- 71 900 egzemplarzy.

*      ZKDP I-XI 2004

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"