Procedura przetargowa zakłada weryfikację ofert pod względem cenowym oraz kompetencji strategicznych agencji, zaproszonych do udziału w postępowaniu.
Firma nie ujawnia ich nazw ani planowanej daty rozstrzygnięcia przetargu.
Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii marek USP Zdrowie odpowiada agencja Mets, należąca do Wavemaker. Pozyskała tego klienta w połowie 2015 roku, pokonując wówczas w przetargu ówczesną jego agencję mediową – należący do Publicis Media dom mediowy Starcom. Współpracę firmy zaczęły z początkiem 2016 roku.
W trzech kwartałach br. USP Zdrowie wydało na reklamy w mediach pozainternetowych 308,1 mln zł (wg danych cennikowych Kantar Media). Z tymi wydatkami była trzecią, po Aflofarmie i Natur Produkt Zdrowie firmą farmaceutyczną pod względem wydatków reklamowych.
W zakresie reklamy USP Zdrowie nie ma jednej stałej agencji do współpracy. Obsługą reklamową poszczególnych marek zajmują się różne agencje. I tak np. za kreacje do reklam Ibupromu Forte odpowiada agencja Opus B, marki Oryal – FCB Bridge2Fun, Apapu – Brainbox.












