Reklamy Murapolu promujące posiadanie własnego mieszkania emitowane są w telewizji, radiu oraz internecie. W spotach wideo występują m.in. Magdalena Różczka i Katarzyna Smolińska. Widzowie i słuchacze zwracają uwagę nie tylko na filmowe historie bohaterów kampanii „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”, ale też na piosenkę wykorzystaną w ścieżce dźwiękowej. To utwór Mavericka Sabre zatytułowany „Open my eyes”, pochodzący z albumu „Lonely Are the Brave” (wytwórnia Mercury Records).
O piosenkę z reklam Murapolu pytają nie tylko klienci w salonach sprzedaży mieszkań. Internauci szukają jej w serwisie You Tube, gdzie spoty dewelopera przekroczyły już ponad pół miliona wyświetleń.Wątek poświęcony piosence założono też w portalu muzykazreklam.pl. Pytania o tytuł i wykonawcę trafiają także do spółki Whizz, która odpowiada za kreację reklamy i postawiła na charakterystycznego artystę z Wysp Brytyjskich.

- Cieszymy się, że ścieżka dźwiękowa ze spotów wzbudza tak duże zainteresowanie. Wybierając muzykę towarzyszącą kampanii, braliśmy pod uwagę wiele tytułów, polskich i zagranicznych wykonawców. Szukaliśmy brzmienia oryginalnego, niebanalnego i wzbudzającego emocje. Takim utworem jest właśnie „Open mu eyes” Mavericka Sabre i dlatego właśnie postawiliśmy na tego muzyka – opowiada Edyta Koczwara, brand manager Whizz S.A.
Sabre, to irlandzko-angielski artysta, który z powodzeniem łączy różne nurty muzyczne, a soulowe refreny przeplata dynamiczny rapem. Jego twórczość cieszy się popularnością zwłaszcza na Wyspach Brytyjskich, ale w Polsce Maverick również ma wielu fanów - choć jego piosenki nie są typowymi hitami komercyjnych rozgłośni radiowych.
Sam muzyk nie kryje radości z nagłego wzrostu popularności w Polsce i z wykorzystania utworu w reklamie dewelopera. Wyraził to wpisem na swoim Twitterze. Zwrócił się w nim do polskich fanów i podziękował Murapolowi za wybór jego utworu w reklamie.












