Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września 2016 roku do 12 lipca 2017 roku średnia oglądalność „Uwagi!” wyniosła 2,12 mln osób. Przełożyło się na 14,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,35 proc. w grupie 16-59.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 1 listopada br., które zainteresowało 3,07 mln osób.

TVN w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 nadająca wówczas głównie końcówkę „Wiadomości”, „Sport” i kroniki sportowe, która osiąga w tym paśmie 19,28 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (gł. „Świat według Kiepskich”; 9,72 proc.), a trzecia jest TVP2 (gł. reklamy; 7,28 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/1-9-mln-widzow-panstwa-w-panstwie-w-polsacie-i-polsacie-news-jesienia-nowe-odcinki ##
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN jest już liderem.

Wpływy reklamowe wokół emisji magazynu w badanym okresie wyniosły 65,75 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Magazyn „Uwaga!” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45. Program nie ma przerwy wakacyjnej.











