„Uważaj, o czym marzysz” w kampanii kredytu gotówkowego w eurobanku (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i BTL-u trwa kampania reklamowa kredytu gotówkowego w eurobanku. Akcję przygotowały firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania kredytu gotówkowego w eurobanku pokazuje, że dzięki tej ofercie droga od marzeń do ich realizacji nie jest długa i pełna wyrzeczeń. Marzenia pary bohaterów reklamy spełniają się bowiem natychmiast. To kolejna odsłona kampanii tego kredytu - poprzednia była prowadzona pod hasłem „Nie kupuj po kawałku” (zobacz wykorzystywany w niej spot).

Obecna akcja reklamowa - rozpoczęta 18 grudnia, a zaplanowana do końca lutego - obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę, internet oraz oddziały eurobanku (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"