Sprzedaż ogółem miesięcznika „Focus Historia” (G+J Polska) w maju 2013 roku wyniosła 37 409 egz. i w porównaniu do maja 2012 roku była wyższa o 2,76 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Druga lokata należała do magazynu „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w kwietniu 2013 roku wyniosła 34 775 egz. Tytuł ten miesięcznikiem jest od marca br. (więcej na ten temat), a wcześniej przez dwa lata ukazywał się jako dwumiesięcznik.
Natomiast z pierwszego na trzecie miejsce spadł miesięcznik „Uważam Rze Historia” (Gremi Media), który w maju 2012 roku debiutował na rynku. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się aż o 68,43 proc. i w wyniósł 26 509 egz.
W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 15,46 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Focus Historia”. Z kolei wynik „Uważam Rze Historia” spadł tutaj o 7,56 proc.












