„Uwodzi aromatem” - Appetita reklamowana w telewizji i prasie (wideo)

W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa przypraw Appetita (Jutrzenka Colian). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Appetita. Uwodzi aromatem” - przygotowały firmy Ambasada Brand Communications i Universal McCann Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania przypraw Appetita prezentuje ich pełną ofertę w nowych opakowaniach oraz podkreśla ich najważniejsze zalety, chociażby poprzez uwodzicielski aromat układający się w kształt serca. - Długość i radiowy charakter spotu oraz charakterystyczna melodia mają za zadanie wyróżnić go spośród standardowych reklam - opisuje Magdalena Sarnowska, brand manager Appetita. - Zależało nam, aby spot w minimalistyczny i niekonwencjonalny sposób prezentował nasze produkty i odzwierciedlał ich nowy wizerunek - dodaje.  

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca marca - obejmuje przede wszystkim telewizję (TVP1, TVP2, Polsat i TVN i kanały tematyczne) oraz prasę. Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communications, spot wyreżyserował Maciej Orłowski, a media kupił dom mediowy Universal McCann Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?