Przychody Value Media z usług reklamowych zwiększyły się ze 154,82 do 245 mln zł, z kick backów - z 21 do 27,22 mln zł, a z prowizji - z 4,89 do 7,28 mln zł. Natomiast wpływy z pozostałych usług zmalały z 2,34 do 2,01 mln zł.
Wśród klientów agencji są m.in. Hochland, Bank Ochrony Środowiska, Modivo, Suzuki i marki alkoholowe holdingu Janusza Palikota, Uniqua i Amica.
Prawie wszystkie przychody agencja wygenerowała w kraju, te z zagranicy zwiększyły się rok do roku z 975,7 tys. zł do 2,64 mln zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/w-pierwszej-polowie-roku-rynek-reklamy-wzrosl-o-5-5-proc-maleja-przychody-telewizji,7169781457754241a ##
Koszty operacyjne Value Media sięgnęły w ub.r. 273,25 mln zł, po wzroście rok do roku o 52,2 proc. Wydatki na usługi obce, czyli głównie zakup powierzchni reklamowych do realizowanych kampanii, zwiększyły się ze 175,26 do 266,58 mln zł.

20 pracowników więcej
Koszty wynagrodzeń wzrosły z 2,92 do 4,43 mln zł, a ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń pracowniczych - z 672,3 tys. zł do 1,03 mln zł. W ub.r. Value Media zatrudniała średnio 83 pracowników etatowych, o 20 więcej niż w 2020 roku.
Na zakupy od innych spółek z Group One agencja przeznaczyła w ub.r. 78,97 mln zł, z czego 65,89 mln zł od Salestube, 5,7 mln zł od Labcon, a 4,47 mln zł od spółki Group One.
Pozostałe koszty operacyjne spółki zmalały z 816,6 do 646,5 tys. zł, a wydatki finansowe (głównie na odsetki) wzrosły z 375 do 402,4 tys. zł.
Zysk na dywidendę, Orange wśród nowych klientów
Na poziomie sprzedażowym zysk Value Media zwiększył się z 3,48 do 8,25 mln zł, na operacyjnym - z 2,83 do 7,87 mln zł, a zysk netto - z 2,15 do 5,55 mln zł.

Cały zysk netto zostanie wypłacony jako dywidenda - 95 proc. dostanie Group One, a 5 proc. członek zarządu agencji Bartłomiej Kamiński.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/starcom-value-media-na-czele-domow-mediowych-w-polsce-publicis-media-przed-groupm-wsrod-holdingow-ranking-recma,7170018135594625a ##
W ostatnich miesiącach Value Media zaczął obsługiwać m.in. sieć drogerii Hebe, producenta gier planszowych Trefl oraz marki Dobra Kaloria,
Natomiast na początku br. agencja pozyskała jako klientów Orange Polska i Profi.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.











