Value Proposition składa się z trzech głównych obszarów. Reach & Context zawiera serwisy o szerokim zasięgu, Dedicated & Tailor Made obejmuje niestandardowe projekty na stronach o najwyższych parametrach mediowych, a Audience & Conversion, oferuje różne narzędzia targetowania. Przy okazji wprowadzono zmieniony cennik Goldbach Audience (jest dostępny w serwisie sieci - link). - Zdecydowaliśmy o zunifikowaniu progów cenowych oraz umieszczeniu pakietów i profili w jednym arkuszu, dzięki czemu maksymalnie uprościliśmy cennik - opisuje Dorota Bigo, product development specialist w Goldbach Audience. Zmianom towarzyszy kampania promująca nową ofertę sieci. Działania są prowadzone na należących do niej stronach oraz serwisach poświęconych mediom, marketingowi i komunikacji. Akcję przygotował i realizuje dział PR i marketingu Goldbach Poland. Goldbach Audience działa na polskim rynku od początku br., kiedy zastąpiła ARBOinteractive (więcej na ten temat).
Value Proposition - nowa oferta i cennik sieci Goldbach Audience
Internetowa sieć reklamowa Goldbach Audience wprowadziła nową ofertę - Value Proposition. Jednocześnie zunifikowany został cennik sieci.












