Van Pur dalej z Dziadkiem do orzechów

Producent piwa Karpackie, firma Van Pur, zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Van Pur dalej z Dziadkiem do orzechów

W 2024 roku agencja Dziadek do orzechów będzie kontynuować planowanie, kreację i koordynację działań komunikacyjnych marki Karpackie w digitalu.

Agencja będzie w dalszym ciągu odpowiadała za działania ongoingowe w mediach społecznościowych, obsługę kampanii płatnych, realizację sesji zdjęciowych, a także organizację aktywacji konsumenckich oraz dodatkowych działań komunikacyjnych marki w 2024 roku.

- Praca z Van Pur i prowadzenie profilu piwa Karpackie na Facebooku to dla nas czysta przyjemność. Podczas niemal rocznej współpracy udało nam się zbudować zaangażowaną społeczność całkowicie od zera, a pomysłów na kolejne działania mamy mnóstwo! Z ogromną radością obserwuję rozwój marki w SoMe i jestem pewna, że rok 2024 będzie dla Karpackiego pasmem samych sukcesów - mówi Ewa Sulewska, head of content w Dziadku do orzechów.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły kolejną umowę o współpracy. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów