VCCP, Dentsu, Mediacom i Doremus zwycięzcami globalnego przetargu reklamowego Shell

Firma Shell po sześciu miesiącach rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę reklamową i mediową. Będzie w tym zakresie współpracować z agencjami VCCP, Dentsu, MediaCom i Doremus.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak poinformowały branżowe serwisy Campignlive i The Drum, powołując się na informacje od osób znających sprawę, Shell wybrał już agencje do współpracy. Firma formalnie przekazała, że ostateczne decyzje nie zostały jeszcze podjęte.

Z informacji obu serwisów wynika, że MediaCom utrzymał globalny budżet mediowy Shella. Niewykluczone, że do agencji dołączy też Carat należący do Dentsu Aegis Network.

Obsługą reklamową marketera mają zajmować się agencje VCCP, Wunderman i Mirum. Geometry Global ma zająć się shopper marketingiem, Edelman – obsługą PR, a Hill+Knowlton -strategią marki i PR. Z kolei należącą do Omnicomu agencja Doremus będzie odpowiedzialna za obsługę reklamową w sektorze B2B.

Przetarg nadzorowała firma R3. Poprzednio przez dwie dekady za obsługę reklamową Shell odpowiadała agencja JWT (także w Polsce).

Szacuje się, że Shell wydaje ok. 200 mln dolarów na reklamy. Przetarg koncernu na globalną obsługę reklamową i mediową ruszył w styczniu br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele