Vectra pozwala klientom dowolnie konfigurować usługi w ramach umowy

Vectra wprowadziła nową elastyczną ofertę z konfiguratorem, dzięki któremu klienci mogą sami dobrać usługi składające się na ich umowę. Z tego rozwiązania korzystać mogą obecni i nowi klienci. Właśnie wystartowała kampania reklamowa, wspierająca to rozwiązanie.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Vectra pozwala klientom dowolnie konfigurować usługi w ramach umowy
Kazimierz Kaczor w „Va banque”; fot. TVP

Hasło kampanii brzmi „Wszystko taniej 50% przez pierwsze 4 miesiące”. Nowość polega na tym, że użytkownicy mogą dowolnie sami wybierać pojedyncze usługi lub komponować swoje zestawy, bez konieczności wyboru spośród gotowych wzorców. Wszystkie pakiety dostępne są w dwóch wariantach: bez zobowiązania oraz ze zobowiązaniem. Zobowiązanie można wybrać na okres 12 lub 24 miesięcy.

- Jest to ukłon w stronę naszych klientów. Upraszczamy klientom dostęp do świata multimediów, aby cieszyli się nim gdzie chcą i kiedy chcą. Z równą starannością dbamy zarówno o klientów nowych, jak i obecnych - komentuje Paweł Gruszecki, kierownik działu oferty i rozwoju produktu Vectry.

 

Nowa oferta komunikowana jest kampanią promocyjną pod hasłem „Wszystko taniej 50% przez pierwsze 4 miesiące”.

Kampania promocyjna pojawi się w radiu, OOH i online - realizacja: Isobar, Starcom i Cube Group.

Wprowadzono także ofertę dla studentów, którzy mają dostęp do pakietów przez dwa miesiące o połowę taniej (przy zobowiązaniu na 6 miesięcy), internet solo w wariancie ze zobowiązaniem na 6 miesięcy lub bez zobowiązania, a także możliwość promocyjnego dokupienia pakietu HBO lub Eleven.

Vectra oferuje abonentom 208 kanałów telewizyjnych, w tym 135 w jakości HD i 4 w jakości 4K. Usługa TV Online udostępnia bezpłatnie 138 programów TV - w tym w wersji 4K - na komputerze i urządzeniach mobilnych w dowolnym miejscu z internetem. W połowie lipca br. operator wprowadził do oferty światłowodowy internet o prędkości 2 Gb/s. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu nowego standardu - DOCSIS 3.1.

W ub.r. grupa kapitałowa Vectra zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 769,99 mln zł oraz spadek zysku netto o 17,3 proc. do 64,4 mln zł. Na koniec grudnia miała milion abonentów, z których trzy czwarte korzystało z telewizji cyfrowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele