Łączna liczba abonentów Vectry na koniec 2012 roku wyniosła 822,5 tys., czyli o 2,32 proc. więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że w ub.r. sieć pozyskała około 18,7 tys. klientów.
- Od dłuższego czasu przyrosty abonentów w Vectrze to zarówno skuteczny marketing jak i efekt przejęć mniejszych operatorów - mówi nam Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy Vectry - W zeszłym roku przejęliśmy osiem mniejszych sieci, a w tym roku planujemy jeszcze większą liczbę przejęć - dodaje.
Do telewizji cyfrowej operatora podłączonych było na dzień 31 grudnia br. 462,7 tys. klientów, co oznacza wzrost o 19,89 proc. Z kolei liczba klientów telewizji analogowej spadła w ciągu roku o 17,8 proc. do 31,6 tys. Łącznie z usług telewizyjnych sieci na koniec 2012 roku korzystało 777,4 tys. abonentów.

Drugą najpopularniejszą usługą Vectry po telewizji cyfrowej jest internet stacjonarny, który na dzień 31 grudnia 2012 roku miał 380 tys. użytkowników, o 14,58 proc. więcej niż na 31 grudnia 2011 roku. Z kolei liczba klientów, sprzedawanego w pakiecie z innymi usługami, internetu mobilnego wzrosła aż o 39,45 proc. do 28,6 tys.
O 23,89 proc. poszła zaś do góry liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec ub.r. z tej usługi korzystało 140,9 tys. klientów.











