Startująca właśnie kampania Vectry reklamujewprowadzaną przez tę sieć ofertę promocyjną, w której możnazamienić pakiety na wyższe za niewielkie opłaty, kupić każdą usługęoddzielnie lub wybrać pakiety składające się z dwóch lub trzechusług, otrzymując przy tym bonusy. Akcja wspierająca promocję"Zmień wiele za niewiele" ma charakter ogólnopolski, jednak zeszczególną intensywnością jest prowadzona w Warszawie, gdzie Vectraw połowie sierpnia zaczęła świadczyć usługi. W stolicy kampaniaobejmuje outdoor (frontlighty, citylighty, nośniki w metrze isiatki wielkoformatowe) oraz radio (stacje lokalne).
Ponadto akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat,stacje tematyczne), prasie (głównie tygodniki i magazyny) orazinternecie, a w okresie przedświątecznym realizowane będą równieżniestandardowe działania BTL. Kreację kampanii - zaplanowanej dokońca roku - przygotowała agencja reklamowa BBDO,a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowyMediaCom.












