ClickAd Interactive przez kolejne dwa lata z internetową obsługą Vectry

Agencja ClickAd Interactive (należąca do Grupy ClickAd) wygrała przetarg na obsługę mediową w internecie sieci kablowej Vectra. Pracuje dla niej w tym zakresie od trzech lat, nową umowę podpisano na dwa lata.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
ClickAd Interactive przez kolejne dwa lata z internetową obsługą Vectry

- Podczas dotychczasowej współpracy agencja ClickAd Interactive prowadziła skuteczne działania z zakresu mediów online. Agencja w postępowaniu przetargowym zaprezentowała szerokie możliwości analityczne, poparte wnioskami z własnych badań, które chcemy wykorzystać w budowaniu silnej pozycji marki Vectra na rynku. ClickAd Interactive wykazała również i utrzymała wysoki poziom obsługi i profesjonalizm w realizowaniu zadań. Zaproponowana w przetargu strategia oraz warunki finansowe przekonały nas, że warto kontynuować współpracę w kolejnych latach - uzasadnia Iwona Oleszczuk, kierownik zintegrowanej komunikacji marketingowej w Vectrze.

ClickAd Interactive zaczęła obsługę internetowego budżetu reklamowego Vectry w 2014 roku. Przez ostatnie trzy lata zajmowała się obsługą mediową i kreatywną sieci w konsorcjum z agencją The Digitals.

Rozstrzygnięty właśnie przetarg dotyczył tylko obsługi mediowej. Nie podano, ile ani które inne agencje brały w nim udział.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?