Dzięki promocji nowi klienci Vectry przez cztery pierwsze miesiące obowiązywania umowy zapłacą za usługi operatora połowę standardowej ceny.
Działania prowadzone są w kanałach ATL, BTL i online. Spoty radiowe są emitowane w największych stacjach, a komunikację OOH można zobaczyć na billboardach oraz na nośnikach w komunikacji miejskiej - w autobusach i warszawskim metrze.
Częścią kampanii jest również komunikacja POS w placówkach Vectry. Działania ATL i BTL uzupełnia komunikacja w kanałach digital i w social mediach.
Za strategię, kreację i produkcję materiałów odpowiada agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) z którą Vectra przedłużyła współpracę. Isobar odpowiada za działania komunikacyjne Vectry od maja 2017 roku. Agencja świadczy usługi z zakresu strategii, kreacji, technologii oraz wsparcia w działaniach marketingowych we wszystkich kanałach.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Starcom oraz Cube Group.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/vectra-pozwala-klientom-dowolnie-konfigurowac-uslugi-w-ramach-umowy,7170848922269313a ##
W ub.r. grupa kapitałowa Vectra zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 769,99 mln zł oraz spadek zysku netto o 17,3 proc. do 64,4 mln zł. Wpływy z usług telewizyjnych były ponad dwa razy wyższe niż z internetowych.











