Do nowych zadań Krzysztofa Burmera należeć będzie kontynuacjarestrukturyzacji działów operacyjnych Vectry oraz usprawnianieprocesów związanych z techniką, sprzedażą, marketingiem i obsługąklienta. Zakres jego obowiązków to także nadzór nad sprawnymwłączaniem w strukturę Vectry nowych sieci pozyskiwanych drogąkonsolidacji.
Burmer dyrektorem sprzedaży i obsługi klienta Vectry był od 2006roku. Wcześniej pracował w UPC Polska jako dyrektor ds. sprzedażyoraz ogólnopolski kierownik ds. sprzedaży bezpośredniej. Wprzeszłości był także dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w siecikablowej Gosat przejętej potem przez UPC Polska.
Na stanowisko dyrektora sprzedaży i obsługi klienta Vectry naokres próbny zatrudniono Rafała Goślińskiego, który dotychczaszajmował się rozwojem salonów firmowych operatora.












