Vela Poland wystartowała z kampanią crowdinvestingową i planuje wejść na giełdę

Spółka Vela Poland, właściciel marki Tripinvest oferującej kompleksową obsługę nieruchomości w kurortach wakacyjnych, wystartowała z kampanią crowdinvestingową. W ramach emisji akcji serii E planowane jest pozyskanie 962 tys. zł, które zostaną przeznaczone m.in. na skalowanie biznesu w Belgii Niderlandach. Od stycznia do kwietnia 2022 r. działania Vela Poland  doprowadziły do podpisania kilkudziesięciu umów rezerwacyjnych na nieruchomości w Hiszpanii. Część z nich bezpośrednio przekuły się na  przychody na poziomie 227tys. zł w pierwszym kwartale. Spółka w 2022 prognozuje ok. 1,6mln zł przychodu oraz blisko 500tys. zysku EBITDA w 2022  zł. Docelowo w perspektywie 2 lat spółka planuje debiut na rynku NewConnect.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Z roku na rok obserwujemy coraz większe zainteresowanie nieruchomościami w najbardziej słonecznych częściach Europy. Od czterech lat sukcesywnie budujemy naszą markę Tripinvest w Polsce i obsługujemy zarówno klientów korporacyjnych, jak też indywidualnych. Dzięki wykorzystaniu unikalnych kompetencji w tworzeniu platform e-commerce rozwijamy naszą stronę z ofertami tripinvest.pl. Szczególnie na przestrzeni ostatniego roku zauważyliśmy ponad 760 - procentowy wzrost wyświetleń naszych ofert  osiągając wynik ponad do 50 tys. wyświetleń serwisu tygodniowo. Prowadzimy obecnie rozmowy z klientami, którzy są zainteresowani nieruchomościami o łącznej wartości 55 mln euro. Środki z emisji crowdinvestingowej zapewnią nam przede wszystkim dotarcie z ofertą do klientów w Belgii i Niderlandach. Rynki te są kilkukrotnie większe od polskiego i zapewniają możliwość dalszego, dynamicznego rozwoju – komentuje Michał Ćwierzyk Prezes Zarządu Vela Poland S.A.

W ramach emisji akcji serii E Spółka planuje pozyskać od inwestorów 962 tys. zł z przeznaczeniem na realizację kluczowych celów inwestycyjnych. Oprócz wspomnianego otwarcia działań na rynkach belgijskim i niderlandzkim Vela Poland S.A. zamierza zwiększyć ruch organiczny i promocję serwisu oraz podjąć intensywne działania marketingowe.

Vela Poland S.A. jest właścicielem marki Tripinvest oraz serwisu tripinvest.pl. Spółka zapewnia polskim klientom kompleksową obsługę nieruchomości w Hiszpanii, Francji i Chorwacji, a niedługo również w Portugalii. Vela Poland umożliwia  wsparcie w procesie kredytowania, potransakcyjnej obsługi inwestycji oraz program zamiany mieszkań na rynku polskim i zagranicznym. Spółka stale rozwija program partnerski w celu pozyskania na terenie Polski klienta, zainteresowanego zakupem nieruchomości zagranicznych, a także rozbudowuje sieć zewnętrznych biur obsługi klienta, zapewniających obsługę pozyskanego klienta na lokalnym rynku.

-  Mamy ambitne plany rozwoju naszego biznesu. Stworzyliśmy kompleksową ofertę, która została doceniona na polskim rynku i teraz chcemy powtórzyć sukces na kolejnych. Przy sprzyjających warunkach w perspektywie  2 lat planujemy również zadebiutować na rynku NewConnect. Stworzy to nam zupełnie nowe możliwości skalowania biznesu oraz zapewni dostęp do nowych grup inwestorów - podsumowuje  Michał Ćwierzyk Prezes Zarządu Vela Poland S.A.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+