VeloBank reklamuje kredyt gotówkowy "idealny na wakacje"

Wystartowała nowa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
VeloBank reklamuje kredyt gotówkowy "idealny na wakacje"

Nowy spot VeloBanku zachęca, by sprawdzić, jak to jest być w „Świecie Bardziej Velo”, gdzie dzięki wygodnemu i prostemu kredytowi gotówkowemu można zrealizować dodatkowe plany i marzenia, np. wakacyjne.

Historia pokazana w spocie reklamowym opowiada o rodzinie, która przygotowuje się do wakacji. W wirze planowania urlopu etap finansowy okazuje się prosty i szybki – wybierają kredyt gotówkowy online. Łatwy dostęp do dodatkowych środków pozwala rodzinie skupić się na wspólnym pakowaniu do wyjazdu marzeń.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/velobank-velokrotne-korzysci-8-proc-oprocentowanie-konta-oszczednosciowego ##

- Jesteśmy bankiem, który wspiera klientów w codziennym życiu. Oferując proste i wygodne rozwiązania finansowe chcemy wspomagać realizację ich pasji i planów. Wakacje to idealny czas, aby zacząć wcielać je w życie. Wymarzony wyjazd warto wykorzystać w maksymalnym stopniu, żeby spędzić go tak jak chcemy i naładować baterie. Czasem na drodze mogą stanąć finanse. Wtedy z pomocą przychodzą dodatkowe środki z naszego szybkiego kredytu. W kampanii pokazujemy, że z odpowiednim wsparciem finansowym jedyne czego może zabraknąć na wakacjach to czasu, aby zobaczyć wszystkie atrakcje - mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.  

grafika

Kampania reklamowa VeloBanku potrwa do końca czerwca. 30-sekundowe spoty reklamowe będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Zaplanowano również szereg działań w internecie, w tym m.in. video online, display i komunikację w mediach społecznościowych.

Za kreację odpowiada agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze studiem postprodukcyjnym Propeller Film Sp. z o.o. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online