Wprowadzeniu nowej marki, towarzyszy silna kampania telewizyjna prowadzona w głównych stacjach telewizyjnych. Celem, 40’s spotu telewizyjnego, jest zbudowanie świadomości oraz wizerunku pierwszego tak skutecznego preparatu na dolegliwości wątroby.
Dodatkowym kanałem komunikacyjnym jest reklama w prasie branżowej kierowanej do farmaceutów oraz działania BTL w aptekach. Agencja reklamowa: Koledzy Strategia & KreacjaObsługa Klienta: Anna HadrychZespół Kreatywny: Rafal Betlejewski, Radek Żabiński Producent: Iwona Rabenda
Dom Produkcyjny: Tramway.Obsługa Klienta: Wiesław Łysakowski
Reżyser spotu: Dule Anicic
Opracowanie graficzne opakowania: Agencja Fractal
Dom mediowy: Starcom
Verdin to preparat stworzony ze skoncentrowanych wyciągów naturalnych, wyróżniający się skutecznością i szybkością działania. Przeznaczony jest dla osób odczuwających dolegliwości wątrobowe wynikające z nieprawidłowego odżywiania, problemów trawiennych lub z powodu nadużywania alkoholu.












