„Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!" hasłem kampanii Nespresso

Nespresso rozpoczęło kampanię promocyjną kapsułkowych ekspresów do kawy Vertuo Pop.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!" hasłem kampanii Nespresso

Ruszyła kampania Nespresso pod hasłem „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!", promująca kolekcję nowych ekspresów Vertuo Pop. Urządzenia, dostępne w sześciu kolorach, parzą kawę w 4 rozmiarach, np. duży kubek o pojemności 230 ml.

Kampania obejmuje działania digital oraz outdoor. Na jej potrzeby przygotowano spot wideo, dostępny m.in. na kanale YouTube marki. 15-sekundowy klip pokazuje kluczowe zalety ekspresu.

Obsługą komunikacji marki Nespresso zajmuje się agencja MSL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online