"Merry Awkward Moments" – świąteczna kampania Ani Kruk

Marka biżuteryjna Ania Kruk ruszyła z kampanią świąteczną "Merry Awkward Moments. Urok świąt w jednym pudełku". Działania prowadzone są głównie w mediach społecznościowych.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
"Merry Awkward Moments" – świąteczna kampania Ani Kruk
Materiały prasowe

Kampania zwraca uwagę na to, że święta nie zawsze wyglądają jak z katalogu – czasem są chaotyczne, czasem zabawnie niewygodne, a czasem całkiem nieplanowane. W serii krótkich spotów i zdjęć przedstawiono niezręczne momenty związane z modą, np. kiedy mamy na sobie sweter z reniferem, a cała reszta rodziny lśni niczym na oskarowym dywanie. Biżuteria Ania Kruk pojawia się jako "happy end każdej z niezręczności –jako prezent, który naprawdę cieszy i łagodzi najbardziej krępujące sytuacje".

– Chcieliśmy stworzyć kampanię, która będzie autentyczna, lekka i bliska codziennym doświadczeniom. Święta są piękne, ale nie są idealne – i w tym ich urok. Nasza biżuteria ma dodawać pewności, luzu i wywoływać uśmiech na twarzy, szczególnie wtedy, gdy wokół dzieją się najbardziej niezręczne historie – mówi Magda Polaszek, head of brand, PR & CSR marki Ania Kruk.

Kampanii towarzyszy specjalnie skomponowany prezentownik dostępny na stronie internetowej, w którym znalazły się produkty dostępne w ofercie. Kampania osadzona jest głównie w mediach społecznościowych.

Do współpracy przy promocji zaproszono też influencerów. Za kreację i realizację odpowiada dział marketingu Ania Kruk. Działania PR powierzono agencji Magnifico Marketing&PR Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu