VI Międzynarodowy Kongres Polskiej Rady Resuscytacji

Kongres Polskiej Rady Resuscytacji w tym roku odbędzie się pod hasłem: Jak zwiększyć przeżywalność pacjentów w stanie bezpośredniego zagrożenia życia? Spotkanie organizowane jest w ramach obchodów Jubileuszu 650-lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Program VI Międzynarodowego Kongresu obejmie tematyką szkolenia w podstawowych zabiegach resuscytacyjnych po NZK, implementowanie AED w celu poprawy przeżywalności, rehabilitację po NZK, leczenie kardiologicznych przyczyn NZK, monitorowanie jakości i efektywności zabiegów resuscytacyjnych, resuscytację dzieci i noworodków, medycynę katastrof. Oprócz części teoretycznej Kongresu organizatorzy przewidzieli również szereg warsztatów i demonstracji praktycznych np. działania ratownicze w wypadkach masowych, resuscytacja noworodków, przygotowania symulacji medycznych oraz zawody CPR.

Na konferencji m.in. zostaną zaprezentowane defibrylatory Lifepak15, Lifepak20e z modułem EtCO2, urządzenie do mechanicznej kompresji klatki piersiowej LUCAS2. Będzie też można zobaczyć defibrylator AED Lifepak CR+.

Organizatorami VI Międzynarodowego Kongresu Polskiej Rady Resuscytacji są: Polska Rada Resuscytacji, Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawla II, Katedra Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum, Krakowski Szpital Uniwersytecki oraz Krakowski Szpital dziecięcy w Prokocimiu.

Więcej na: http://www.kongres.prc.krakow.pl/

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ponad bilion dolarów na reklamy w 2026 r. Chiny motorem wzrostu

Ponad bilion dolarów na reklamy w 2026 r. Chiny motorem wzrostu

Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki

Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki

"Kuchenne rewolucje" poniżej miliona widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

"Kuchenne rewolucje" poniżej miliona widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Reklamy Nike, Lacoste i Superdry zablokowane. Zarzut: „zielone” obietnice wprowadzają w błąd

Reklamy Nike, Lacoste i Superdry zablokowane. Zarzut: „zielone” obietnice wprowadzają w błąd

Stanisław Miczel na czele agencji Yotta. Anna Sakowicz odchodzi z Publicis Groupe

Stanisław Miczel na czele agencji Yotta. Anna Sakowicz odchodzi z Publicis Groupe

Endless zajmie się kampanią resortu cyfryzacji o kompetencjach cyfrowych

Endless zajmie się kampanią resortu cyfryzacji o kompetencjach cyfrowych