Emisję Vidoc TV na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej przerwano w piątek w godzinach południowych. – Wyjaśniamy kwestię z Emitelem –powiedział Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, szef rady nadzorczej Red Carpet Media Group. Natomiast przedstawicielka Emitela, operatora multipleksu, zapewniła, że firma „ma wystarczające podstawy” do podjętych działań.
Uruchomienie Vidoc TV w naziemnej telewizji cyfrowej wiosną ub.r. (za sprzedaż oferty reklamowej kanału odpowiada TVN Media) przyczynił się do wzrostu przychodów Red Carpet Media Group. W czwartym kwartale 2024 roku wyniosły one 4,63 mln zł, o 48,9 proc. więcej niż rok wcześniej.
Do Red Carpet Media Group należą też stacje Red Carpet TV, Red TOP TV oraz działająca od połowy 2022 roku platforma streamingowa Red Go.

Koszty operacyjne firmy w zeszłym kwartale podskoczyły r/r o 63,2 proc. do 3,12 mln zł. Mimo to zysk operacyjny zwiększył się z 1,2 do 1,51 mln zł, a zysk netto – z 994,7 tys. do 1,35 mln zł.
W całym 2024 roku firma wypracowała 14,42 mln zł przychodów sprzedażowych, o 21 proc. więcej niż przed rokiem. Jej wydatki operacyjne zwiększyły się o 26,4 proc. do 8,72 mln zł, zysk operacyjny – z 4,92 do 5,68 mln zł, zaś zysk netto – z 4 do 4,55 mln zł.
Red Carpet Media Group jest notowana na bocznym rynku warszawskiej giełdy od jesieni 2022 roku. Przy kursie 49 zł z zamknięcia piątkowej sesji giełdowej (to 20 proc. niżej niż przed rokiem) kapitalizacja firmy wynosiła 22,78 mln zł.

Do Leszka Kułaka należy 65,93 proc. akcji spółki.











