W spotach reklamowych przygotowanych na potrzeby kampanii, piosenkarki zgodnie twierdzą, że Oranżada Hellena Party to gwiazda każdej imprezy! Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia napoju. Viki Gabor przyznaje, że urodziny i domówka najlepiej smakują z Oranżadą Hellena Party, a święta i karnawał bez niej uważa za wręcz niemożliwe. Wtóruje jej Roxie Węgiel, która poleca nową odsłonę napoju na imprezę, street party, piknik czy na bal.
Emisję spotów zaplanowano od 16 listopada w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych. Imprezowa nowość będzie promowana również w internecie – w kanałach social media Oranżady Hellena oraz na profilach instagramowych wokalistek. Ponadto w ramach kampanii przewidziano reklamy w prasie handlowej oraz działania public relations.

Napój Hellena Party uzyska całoroczne silne wsparcie w punktach sprzedaży. W placówkach handlowych pojawią się specjalne ekspozytory, tzw. potykacze, umożliwiające zrobienie sobie zdjęcia z ulubioną gwiazdą, wobblery, foldery i plakaty.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wydatki-reklamowe-producentow-napojow-gazowanych-spadly-o-polowe-pepsico-coca-cola-i-zbyszko-z-najwiekszymi-spadkami ##
Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.











