Vileda Ultramax w nowej kampanii reklamowej

Marka sprzętu i akcesoriów do sprzątania Vileda rozpoczęła piątą edycję kampanii reklamowej Ultramax. Promuje w niej mop płaski Ultramax pod hasłem marki „W domu wszystko jest w porządku”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Vileda Ultramax w nowej kampanii reklamowej

W nowym, 15-sekundowym spocie reklamowym, pokazano kluczowe zalety reklamowanego produktu - łatwość i wygodę użytkowania.

Spot reklamowy Viledy emitowany jest w kanałach tematycznych i największych stacjach ogólnopolskich: Polsat, TVN oraz w internecie na platformie VOD do 30 stycznia.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada francuska agencja Herezie, a za zakup mediów - agencja mediowa Mets.

Ostatnia odsłona kampanii „W domu wszystko jest w porządku” była prowadzona wiosną 2020 roku, obejmowała telewizję (w tym product placement), internet, BTL i wsparci PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych