„Zważ na twarz” w reklamie Vision Express

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci salonów optycznych Vision Express. W akcji promowane są nowe kolekcje okularów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zważ na twarz” w reklamie Vision Express

Kampania jest oparta na spocie w konwencji teledysku, w którym grupa młodych osób w warszawskiej scenerii prezentuje różne modele okularów dostępnych w salonach Vision Express - zarówno korekcyjnych, jak i przeciwsłonecznych. W tle słychać refren „Open your eyes”

Działania reklamowe Vision Express obejmują m.in. telewizję, internet oraz salony tej sieci.

 

W ostatnich latach obsługą marketingową Vision Express zajmowały się agencja Walk Creative (kreacja reklam) i dom mediowy MullenLowe MediaHub (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online