Vision Express po raz czwarty zaprasza na badania wzroku

Rusza czwarta edycja kampanii Vision Express Wielkie Badanie Wzroku, w ramach której za symboliczną opłatą można przebadać swój wzrok w salonach firmy w całej Polsce. Akcję wspierają działania promocyjne, za które odpowiada agencja Walk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Na wizytę można rejestrować się na stronie Wielkie Badanie Wzroku. Akcja trwa do końca marca i prowadzona jest w salonach Vision Express w całej Polsce. Koszt badania to 9 złotych. Kampania ma uświadamiać Polakom potrzebę regularnych badań okulistycznych.

Akcję wspiera kampania reklamowa, obejmująca spoty reklamowe, promocję w prasie, radiu i internecie (w tym landing page).

Za koncepcję i realizację działań reklamowych odpowiada Walk Creative. Za komunikację PR oraz relacje z mediami Walk PP. Natomiast za programowanie front-end oraz działania w obszarze social media - Walk Digital.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu