Bohaterem reklam wiosennej kolekcji odzieży Vistula jest mężczyzna zwiedzający kraj śródziemnomorski, m.in. płynąc motorówką. Przy okazji prezentuje ubrania z promowanej kolekcji.
Spot nakręcił Mateusz Dziekoński z Point of You, a produkcję nadzorowała Martyna Iwanśka z Point of You. Fotografie na potrzeby kampanii wykonał Mateusz Stankiewicz z Same Same.

Aktywności reklamowe Vistuli obejmują przede wszystkim telewizję, internet oraz sklepy tej sieci.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/klienci-bohaterami-wiosennej-kampanii-wolczanki-wideo,7170748706224257a ##
W zeszłym tygodniu na fanpage’u facebookowym Vistuli ogłoszono akcję charytatywną związaną z epidemią koronawirusa.
- KUP CEGIEŁKĘ w postaci koszulki na pomoc w walce z koronawirusem, a my 100% przychodów z koszulek przekażemy do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie na zakup sprzętu medycznego niezbędnego do tej walki - zachęcono internautów.

Natomiast w związku z zamknięciem 14 marca stacjonarnych sklepów Vistuli w sklepie internetowym marki wprowadzono duże obniżki ubrań z wiosennej kolekcji.











