Viva Polska liderem, Eska TV do góry o 114 proc.

Wszystkie kanały muzyczne w lutym br. zanotowały wzrosty oglądalności. Najbardziej wzrosła widownia Eska TV, a liderem pozostaje Viva Polska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Udział stacji Viva Polska w lutym br. wyniósł 0,61 proc. po wzroście o 2,5 proc. Na drugim miejscu znalazł się kanał 4Fun.tv, który zanotował wzrost o 21 proc. do 0,29 proc. Zajmująca trzecie miejsce Eska TV zwiększyła swój udział o 114 proc. do 0,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.  

W grupie widzów w wieku 13-29 lat Viva Polska także była liderem, ale zanotowała spadek o 11,3 proc. Z kolei Eska TV w tej grupie miała mniejszy wzrost niż wśród wszystkich widzów, bo wyniósł on 82,1 proc. 

Najpopularniejszym programem w lutym br. na antenie Viva Polska magazyn “Disco ponad wszystko”, który zgromadził aż 276 tys. widzów. 

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem