Viva Polska liderem, w górę VH1

Liderem stacji muzycznych była w październiku Viva Polska. Najsłabsze wyniki w segmencie zanotował Rebel.tv - kanał ogląda średnio 587 widzów.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Wśród widzów powyżej 4 roku życia Viva Polska miała 0,59 proc. udziału (wzrost o 7,9 proc.). Na drugiej pozycji znalazła się stacja 4FunTv z 0,19 proc. udziału w rynku (wzrost o 1,6 proc.). Eska TV miała 0,071 proc. udziału w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Muzyczno – komediowy VH1 miał w październiku 0,15 proc. udziału (wzrost o 44,7 proc.), zaś rozrywkowo - młodzieżowy kanał MTV – 0,3 proc. udziału (wzrost o 30,6 proc.).  

 

W grupie 13-29 Viva Polska zanotowała 1,62 proc. udziału (-3,5 proc.). Ostatnia pozycja przypadła Rebel.tv (0,018 proc. udziału). Duży wzrost zanotował VH1 – emitujący od kwietnia pasmo Comedy Central Family (0,41 proc. udziału ; wzrost o 81,7 proc.). 

Najchętniej oglądane na kanale Viva Polska były Teledyski. Dużym zainteresowaniem cieszył się także program „Hot or not”. 

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu