„Vive le Pologne” w kampanii RTV Euro AGD na Euro 2016

Sieć elektromarketów RTV Euro AGD zaczęła kampanię pod hasłem „Vive le Pologne” zaplanowaną na czas piłkarskiego Euro 2016. Kreacją reklam zajęła się agencja Brave Brain.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Vive le Pologne” w kampanii RTV Euro AGD na Euro 2016

Reklamy pokazują parę kibiców we francuskich i polskich barwach narodowych, także na twarzach. Obok prezentowane są wybrane urządzenia dostępne w sklepach RTV Euro AGD w promocyjnej ofercie. W kampanii wykorzystywane jest hasło „Vive le Pologne” i jego różne wersje, np. „Vive le football”.

Akcja jest prowadzona od początku czerwca w internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży (materiały POS).

grafika

Kreacja kampanii została przygotowana we współpracy z agencją reklamową Brave Brain.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów