Vizio niespodziewanym liderem na rynku telewizorów LCD

Dzięki taniej ofercie, mało znana firma o nazwie Vizio pokonałatakich potentatów jak Sharp, Samsung czy Sony, stając się lideremamerykańskiego rynku telewizorów LCD.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dzięki taniej ofercie, mało znana firma o nazwie Vizio pokonałatakich potentatów jak Sharp, Samsung czy Sony, stając się lideremamerykańskiego rynku telewizorów LCD.

Jak wynika z danych firmy badawczej iSuppli, w drugim kwartalebieżącego roku Vizio sprzedało w Ameryce Północnej 606.402telewizory LCD. Dzięki temu firma uzyskała 14,5 procenta udziałów wrynku.

W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, Viziozanotowało wzrost w tym zakresie o 76 procent.

Za Vizio znalazły się kolejno: Samsung (476.210 sprzedanychtelewizorów LCD, 11,4 procenta udziałów w rynku), Sharp (431.171,10,3 procenta) i Philips (346.108, 8,3 procenta). Pierwszą piątkęzamyka firma LG, za którą uplasowały się Sony, Syntax-Brillian,Westinghouse oraz Panasonic.

Cały rynek telewizorów LCD w Ameryce Północnej zanotował w IIkwartale wzrost o 14,9 procenta. Klienci kupili 4,2 milionyodbiorników, w porównaniu do 3,7 miliona w pierwszych trzechmiesiącach bieżącego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech