Nowy podział zadań będzie w pełni obowiązywał od sierpnia 2018 roku. Agencja VML Poland zyskała wysokie noty w zeszłorocznym przetargu obejmującym przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki.
Propozycja strategiczna VML Poland otrzymała jedną z najwyższych ocen i agencja zajęła wysokie, drugie miejsce. Wówczas IKEA wybrała do współpracy agencję Saatchi&Saatchi IS.
- Agencja VML Poland w postępowaniu przetargowym wykazała się zrozumieniem marki i strategicznym podejściem. Jestem przekonany, że wspólnie wypracujemy ciekawe propozycje i inspirujące działania komunikacyjne dla marki - komentuje Filip Fiedorow, dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce
Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która wdrożyła platformę kreatywną „Niech żyje dom”, pozostaje odpowiedzialna za produkcje ATL-owe oraz wsparcie strategiczne w realizowanych kampaniach.












