TVN Warner Bros. Discovery startuje z kampanią „Z miłości do wolności”, która promuje VOD.pl (wideo)

W środę - pod hasłem „Z miłości do wolności” - wystartowała nowa kampania promocyjna serwisu VOD.pl. Obejmuje cały ekosystem TVN Warner Bros. Discovery oraz partnerów biznesowych.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVN Warner Bros. Discovery startuje z kampanią „Z miłości do wolności”, która promuje VOD.pl (wideo)
Kadr ze spotu promującego nową kampanię VOD.pl; fot. screen

VOD.pl to nowy serwis streamingowy TVN Warner Bros. Discovery, który wystartował we wtorek, 14 lutego br. Platforma została przejęta od Ringier Axel Springer Polska, ale spółka nadal wspiera serwis w budowaniu jego zasięgu.

Wszystkie treści w VOD.pl można oglądać za darmo w ramach modelu AVOD - polegającego na tym, że aby uzyskać do nich dostęp, należy obejrzeć reklamy.

Trwa kampania „Z miłości do wolności”

Grupa TVN Warner Bros. Discovery w środę, 1 marca wystartowała z nową kampanią reklamową promującą serwis. Realizowana jest pod hasłem „Z miłości do wolności”.

Kampania obejmuje cały ekosystem TVN Warner Bros. Discovery oraz partnerów biznesowych (takich jak np. Wirtualnemedia.pl i Filmweb.pl). Działania będą trwały do końca marca.

Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialny jest wewnętrzny zespół marketingu TVN Warner Bros. Discovery. Media online zaplanowała agencja Sales&More, a za media telewizyjne - wewnętrzny zespół TVN Warner Bros. Discovery.

Ponad 500 tytułów na start w VOD.pl

Na początek w VOD.pl pojawiło się ponad 500 tytułów różnych produkcji, głównie seriali, programów i filmów fabularnych, które są dostępne m.in. w Player.pl. W serwisie oprócz treści TVN Warner Bros. Discovery można oglądać także produkcje innych dostawców, m.in.: Paramount Global, Red Bull TV czy Grupa Kino Polska/SPI International.

Łącznie na początek udostępnionych zostało 16 tys. odcinków seriali, dokumentów, programów rozrywkowych i poradnikowych oraz filmów. W ofercie pojawiły się takie tytuły, jak m.in.: „BrzydUla”, „Diagnoza”, „Druga szansa”, „Kobieta na krańcu świata”, „Na Wspólnej”, „Warsaw Shore”, „19+”, „Żony Miami”, „Down the road”, „Dorota Was urządzi”, „Idris Elba: Bez Granic” i filmy „Całe szczęście”, „Kochaj i tańcz” oraz pierwsze trzy części „Listów do M”. Są to głównie starsze odcinki danych programów i seriali.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-zamowic-vod-pl-player-hbo-max-tvn-avod-serwisy-streamingowe-reklamy-oferta-cena-jak-zrezygnowac-jak-odzyskac-pieniadze,7169707099473537a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online