Vodafone prowadził przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego od kwietnia br. Firma nie podawała liczby i nazw zaproszonych do niego agencji.
Firma zdecydowała się powierzyć obsługę szacowanego na 600 mln dolarów rocznie globalnego budżetu mediowego agencji Carat (Dentsu Aegis Network). Oznacza to koniec współpracy z Wavemaker, który pracował dla Vodafone od 2014 roku.
Carat będzie wiodącą agencją mediową firmy na kluczowych rynkach, takich jak Australia, Wielka Brytania, Indie i Hiszpania.
Wybrana właśnie agencja zajmie się przede wszystkim obsługą mediów offline. Vodafone od dłuższego czasu bowiem media cyfrowe kupuje we własnym zakresie.
Na 11 z 25 rynków, na których działa firma funkcjonują w jej ramach specjalne, wewnętrzne struktury odpowiedzialne za planowaniem i zakup mediów internetowych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/vodafone-twierdzi-ze-kupowanie-mediow-cyfrowych-we-wlasnym-zakresie-jest-zdecydowanie-dobre,7171103935441025a ##











