„Vogue Polska”: Łukasz Modelski odchodzi, Bartosz Gorzejewski i Adam Kaczyński szefami

Łukasz Modelski i Visteria zakończyli trwającą ponad rok współpracę dotyczącą polskiej edycji „Vogue’a”. Natomiast Bartosz Gorzejewski objął w firmie funkcję szefa rozwoju produktu Vogue.pl, a Adam Kaczyński - szefa produkcji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Vogue Polska”: Łukasz Modelski odchodzi, Bartosz Gorzejewski i Adam Kaczyński szefami
Łukasz Modelski

Od lipca ub.r. Łukasz Modelski współpracował z Visterią jako konsultant do spraw wydawniczych „Vogue’a”, który na polskim rynku zadebiutował w lutym br.

- Po ponadrocznej pracy uznaliśmy wspólnie misję Łukasza w Visterii za zakończoną. Magazyn został sprawnie i z sukcesem wprowadzony na rynek, jego jakość wydawnicza jest na najwyższym poziomie, dystrybucja i prenumerata są dobrze zorganizowane, czas na kolejne etapy rozwoju - mówi Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa. - Moja trwająca od lipca zeszłego roku misja w Vogue Polska rzeczywiście została wypełniona - dodaje Łukasz Modelski.

Wcześniej Modelski pracował przez 11 lat w Wydawnictwie Bauer (był tam m.in. zastępcą redaktora naczelnego „Twojego Stylu”) oraz przez pół roku w Marquard Media Polska jako dyrektor wydawniczy. Nie podano, jakie obecnie ma plany zawodowe

Bartosz Gorzejewski i Adam Kaczyński szefami w „Vogue”

Jednocześnie w Visterii utworzono dwa stanowiska dyrektorskie. Bartosz Gorzejewski został szefem rozwoju produktu Vogue.pl, będzie odpowiadał m.in. za poszerzenie oferty reklamowej serwisu.

Gorzejewski poprzednio przez ponad dwa lata pracował w Grupie Onet-RAS Polska, m.in. jako product sales manager i product manager. Wcześniej zajmował stanowiska w pionach sprzedaży firm z różnych branż, m.in. NewLife Food Factory, Delisam i Berabook.pl.

Z kolei Adam Kaczyński jako szef produkcji będzie odpowiadał za procesy związane z wydawaniem „Vogue’a”, współpracą z drukarniami i dystrybucją. Wcześniej przez 20 lat był związany z Marquard Media Polska, pełnił tam m.in. funkcję dyrektora produkcji i studia foto.

To kolejne zmiany personalne w Visterii. Dwa miesiące temu Hanna Rydlewska awansowała na stanowisko dyrektora działu internetowego, a do redakcji Vogue.pl dołączyli Barbara Czyżewska, Anna Konieczyńska-Dobrosielska i Mateusz Golis.

Polska edycja „Vogue’a” nie została zgłoszona do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Visteria podała, że pierwszy numer miesięcznika sprzedał się w 180 tys. egz., w tym 10 tys. w prenumeracie. Według danych Kantar Media cennikowe wpływy reklamowej z pierwszych trzech numerów magazynu wyniosły 32,21 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"