Volkswagen Samochody Dostawcze w gronie klientów Artegence

Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Współpraca obejmuje szeroki zakres prac, w tym między innymi opracowanie strategii komunikacji marketingowej, działania ATL/BTL, digital marketing i zarządzanie stronami internetowymi marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Volkswagen Samochody Dostawcze w gronie klientów Artegence

Artegence jest odpowiedzialna za opracowanie strategii i kreację kampanii reklamowych, w tym przygotowywanie materiałów do telewizji, radia, punktów sprzedaży (POS) oraz mediów cyfrowych. Agencja zajmie się także projektowaniem i optymalizacją ścieżek customer journey, zarządzaniem stronami internetowymi oraz wsparciem stacji dealerskich w realizacji lokalnych działań marketingowych.

Agencja będzie również odpowiedzialna za obsługę stron i aplikacji online marki, takich jak brand portal, landing pages, konfigurator i lead management. W ramach tego zadania będzie się także zajmować aktualizacją treści, analizą danych, rozwojem i optymalizacją tych elementów. Jednocześnie zadba o obszary user experience i marketing automation.

- Wybór Artegence w procesie przetargowym wynika z ich mocnych kompetencji w obszarze digital, innowacyjnych pomysłów i szerokiego doświadczenia, które idealnie wpisują się w potrzeby marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Wierzymy, że wspólnie osiągniemy znakomite rezultaty – komentuje Magda Piekarczyk-Olszak, kierownik komunikacji marketingowej i PR Volkswagen Samochody Dostawcze.

Za współpracę z marką Volkswagen Samochody Dostawcze odpowiadają: Katarzyna Kaczanowska, group account director oraz Michał Wolski, account director, Łukasz Worobiej, head of strategy oraz Piotr Kacprzak, creative group head.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą