Voltaren Max w reklamie „przynosi ulgę 2 razy szybciej” (wideo)

Wystartowała kampania promująca żel przeciwbólowy Voltaren Max (produkowany przez GlaxoSmithKline) zapewniająca, że produkt ten „przynosi ulgę 2 razy szybciej”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Voltaren Max w reklamie „przynosi ulgę 2 razy szybciej” (wideo)

Bohaterem reklamy jest mężczyzna, którego dopada ból pleców, kiedy szykuje się do treningu. Spot przekonuje, że Voltaren Max to najsilniejszy żel przeciwbólowy, koncentruje się w miejscu bólu i zapewnia ulgę trwającą do 24 godzin (przy aplikacji żelu co 12 godzin).

Kampania jest prowadzona pod hasłem „Voltaren Max przynosi ulgę 2 razy szybciej”. Zaznaczono, że wynika to z badania przeprowadzonego u pacjentów ze skręceniami kostki, w ramach którego średni czas osiągnięcia 50 proc. redukcji bólu odczuwalnego podczas ruchu wyniósł 4 dni w grupie osób stosujących Voltaren Max, w porównaniu do 8 dni w grupie stosującej placebo.

 

Działania reklamujące Voltaren Max obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa