Volvo stawia na agencję Arnold

Volvo zatrudniło Arnold Worldwide jako agencję wiodącą do obsługi swojego globalnego budżetu kreatywnego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jednocześnie na rzecz Arnold Worldwide budżet kreatywny producenta samochodów w Wielkiej Brytanii i Chinach straciła agencja SapientNitro (nadal będzie pracować dla Volvo w Australii).

Volvo będzie począwszy od 2012 roku obsługiwane przez biuro Arnold Worldwide w Amsterdamie, które będzie wspierane przez zespoły agencji z Bostonu i Szanghaju.

Do tej pory agencja Arnold Worldwide odpowiadała za budżet kreatywny Volvo w Ameryce Północnej oraz za globalny zintegrowany budżet reklamowy firmy.

Z kolei agencją wiodącą obsługującą Volvo w przestrzeni cyfrowej jest obecnie Euro RSCG 4D.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu