Volvo w kampanii „Moments” promuje Volvo XC60

Wystartowała polska kampania nowego modelu Volvo XC60 pt. „Moments”. Za działania komunikacyjne odpowiada Grey Group Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Volvo w kampanii „Moments” promuje Volvo XC60

Hasło przewodnie kampanii brzmi „Sometimes the moments that never happen, matter the most”. Jej celem jest przedstawienie walorów nowego modelu Volvo XC60. Kampania potrwa do końca sierpnia.

Kampania została przygotowana w oparciu o trzyminutowy spot telewizyjny stworzony przez szwedzką agencję Forsman&Bodensfors. W polskiej wersji spot został skrócony do trzydziestu sekund. W ramach kampanii przygotowano także 180 sekundowe spoty kinowe, OOH, print i materiały dealerskie.

Za działania komunikacyjne odpowiada Grey Group Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów