Kanały Paramount Global od lat w czerwcu zmieniają logo na tęczowe. Towarzyszy temu emisja specjalnych programów, które mogą przypaść do gustu gejom, lesbijkom, osobom transseksualnym czy wsparcie dla Parady Równości. W 2021 roku MTV zdecydowało się nieco zmodyfikować „tęczę”, aby odzwierciedlała więcej grup wchodzących w skład społeczności LGBTQ+.

Tęczowe logo ma w tym roku kanał MTV Polska i jego odpowiedniki m.in. z Niemiec, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Ameryki Łacińskiej. Na tęczę można również natrafić w przypadku MTV Hits czy Club MTV. Na podczas programu „50 Pride Anthems!” z największymi hitami dla środowisk LGBTQ+.
Zmiany w USA przez prezydenturę Donalda Trumpa?
Niedawno „Business Insider” informował, że firmy ze Stanów Zjednoczonych wycofują się lub ograniczają wsparcie dla „Miesiąca Dumy” z powodu obaw przed odwetem administracji Donalda Trumpa. Agencje federalne zagroziły bowiem szeregiem kontroli firmom, które prowadzą programy różnorodności i równości.

Choć w poprzednich latach amerykańskie wersje MTV czy kanały MTV2, Comedy Central, VH-1 miały tęczowe logotypy wcześniej niż europejskie, to w tym roku wciąż (6 czerwca) ich nie wdrożyły. W „Miesiącu Dumy” nadają z takimi samymi logotypami, jak w pozostałej części roku.

Amerykańskie kanały Paramount Global w czerwcu 2025 roku

Amerykańskie kanały Paramount Global w poprzednich latach
Jeszcze kilka lat temu warszawską Paradę Równości wspierały takie firmy jak Google, Microsoft, Paramount Global. Tegorocznymi partnerami wydarzenia zaplanowanego na 14 czerwca, są głównie europejskie firmy: Canal+, BNP Paribas, Accor, got2b. Na wsparcie imprezy zdecydowała się jedna marka z USA - odzieżowy Levi Strauss.











