W informacjach i publicystyce WP.pl przyciąga najdłużej, RMF24 przed Interią

Wśród witryn informacyjno-publicystycznych WP.pl notuje najwięcej użytkowników i najdłuższy czas korzystania, w obu statystykach wyprzedzając Onet i TVN24.pl. Spore wzrosty liczby odwiedzających osiągnęły o2.pl i i.pl, a RMF24.pl zwiększył przewagę zasięgową nad Interią.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w kategorii informacji i publicystyki ogólnokrajowej, czyli bez treści regionalnych i o pogodzie, WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) w grudniu ub.r. odwiedziło 10,73 mln internautów, co dało 36,17 proc. zasięgu. Każdy spędził na stronie średnio 40 minut i 53 sekundy.

Sekcja informacyjno-publicystyczna Onetu (Ringier Axel Springer Polska), jako serwisu www i aplikacji mobilnej, miała 9,39 mln użytkowników, 31,66 proc. zasięgu oraz 23 minuty i 55 sekund przeciętnego czasu korzystania, a analogiczny dział na platformie internetowej TVN24 miał 8,5 mln użytkowników, 28,63 proc. zasięgu oraz 20 minut i 18 sekund przeciętnego czasu.

W tej ostatniej statystyce poziom 20 minut przekroczyła jeszcze sekcja Interii (Grupa Polsat-Interia) z informacjami i publicystyką. Odwiedziło ją 6,24 mln internautów (21,02 proc. zasięgu), spędzając średnio po 27 minut i 51 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/portale-tvn24-polsat-news-internet-koniec-tvp-info-szef-samuel-pereira-bbc-ma-wiecej-uzytkownikow-niz-tv-republika,7169716811274369a ##

Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) taki dział zanotował 8,01 mln użytkowników, 27,01 proc. zasięgu oraz 8 minut i 57 sekund przeciętnego czasu korzystania, na Gazeta.pl (Agora) - 6,23 mln internautów, 21 proc. zasięgu oraz 13 minut i 36 sekund średniego czasu korzystania, a na platformie „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 6,2 mln użytkowników, 20,89 proc. zasięgu oraz 5 minut i sekundę średniego czasu.

Oprócz TVN24 i „Super Expressu” w rankingu ze swoimi witrynami informacyjno-publicystycznymi są inne media pozainternetowe. Portal RMF24.pl przyciągnął 7,11 mln internautów (23,95 proc. zasięgu), każdego średnio na 7 minut i 8 sekund, a portal Polsat News, jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 5,6 mln użytkowników (18,87 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 5 minut i 24 sekundy.

Z kolei na portal i.pl, który Polska Press uruchomiła we wrześniu w miejsce Polskatimes.pl, zajrzało 5,09 mln internautów (17,14 proc. zasięgu), z których każdy spędził średnio 4 minuty i 7 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/portal-i-pl-polska-press-orlen-ile-wydano-wyniki,7169717128910465a ##

grafika

Miesiąc do miesiąca trzy czołowe witryny zanotowały spore spadki odwiedzalności. Na WP.pl dział informacyjno-publicystyczny stracił 857,1 tys. użytkowników i 27 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 7,4 i 1,1 proc. w dół), na Onecie - 913,5 tys. internautów (8,9 proc.) oraz 4 minuty i 2 sekundy przeciętnego czasu korzystania (10,4 proc.), a na platformie TVN24 - 148,7 tys. użytkowników (1,7 proc.) oraz minutę i 11 sekund przeciętnego czasu (5,5 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-gazeta-pl-i-o2-pl-ze-wzrostami-onet-stracil-wiecej-niz-wp,7169719843092097a ##

W analogicznej sekcji o2.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 532,4 tys. (7 proc.) średni czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 32 sekundy (14,6 proc.), a w przypadku działu Interii nastąpił spadek o 604,3 tys. użytkowników (8,8 proc.) i 14 sekund przeciętnego czasu korzystania (0,8 proc.).

Za to RMF24.pl zyskało 294,2 tys. internautów (4,3 proc.) i 5 sekund średniego czasu korzystania (1,2 proc.), a i.pl - 916,3 tys. użytkowników (22 proc.) i 18 sekund średniego czasu (7,9 proc.). Natomiast w sekcji informacyjno-publicystycznej Gazeta.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 239,1 tys. (4 proc.), a przeciętny czas spędzany przez każdego zmalał o 3 sekundy (0,4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele