W+K i OMD dla Levi's

Firma Levi Strauss & Co. zatrudniła agencję Wieden + Kennedy i dom mediowy OMD do obsługi swojego globalnego budżetu kreatywnego i medialnego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wieden + Kennedy do tej pory pracowała dla Levi's w USA, podczas gdy w Europie i Azji odzieżowa firma nie korzystała z usług żadnej agencji od lipca ubiegłego roku, kiedy z budżetu w tych regionach zrezygnowała Bartle Bogle Hegarty.

Z kolei OMD, również dotychczas odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla marki za oceanem, przejął cały globalny budżet medialny, pokonując w przetargu domy mediowe Starcom i MediaCom.

Levi's wydaje na promocję w mediach 150 milionów dolarów rocznie, z czego około połowę w USA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"