Nowy program „W pełnym świetle” emitowany jest w TVP Info w niedziele o godz. 21.00, począwszy od 2 września br. Jego średnia oglądalność do 16 września 2018 roku wyniosła 376 tys. osób, co przełożyło się na 2,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-info-jesienna-ramowka-nowe-programy-popek-bugala-adamczyk,7171240974956673a ##
Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich śledziło 341 tys. osób, drugi - 378 tys. widzów, a trzeci - 408 tys.

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Ewę Bugałę wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnymi stacjami. TVN24 ma w tym paśmie 1,80 proc. udziału, a Polsat News - 0,61 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-info-minela-20-autorka-wyjasnia-animacje-o-kod-i-obywatele-rp,7171230071457409a ##
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN24 jest liderem.

„W pełnym świetle” to autorski program Ewy Bugały. Dziennikarka w swojej audycji, w której prezentowane są wydarzenia i reformy rządowe odmieniające życie Polaków, rozmawia z politykami, ekspertami i samorządowcami.
Według danych Nielsen Audience Measurement w sierpniu średnia oglądalność minutowa TVP Info wynosiła 194 228 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 3,49 proc.











