W niedzielę, 2 września br. o godz. 21.00 TVP Info pokazało pierwsze wydanie nowego programu „W pełnym świetle”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 341 tys. osób. Przełożyło się to na 2,29 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wstaje-dzien-tvp-info-ogladalnosc-153-tys-widzow,7171236753971329a ##
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 673 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 120 tys., a w 16-59 - 231 tys.).

„W pełnym świetle” to autorski program Ewy Bugały. Dziennikarka w swojej audycji, w której prezentowane są wydarzenia i reformy rządowe odmieniające życie Polaków, rozmawia z politykami, ekspertami i samorządowcami.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-nie-da-sie-ukryc-magazyn-tvp-info-ma-440-tys-widzow,7171465391048321a ##
Kolejne wydania audycji TVP Info będzie pokazywać w niedziele o godz. 21.00.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-info-wpadka-blad-pomnik-pilsudskiego-nazwany-grobem-olechowski-wyciagnalem-surowe-konsekwencje,7171257898600065a ##
TVP Info to drugi najchętniej oglądany kanał informacyjny w Polsce. W pierwszym półroczu 2018 roku według NAM jego średni udział wyniósł 3,21 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zmalał o 3,41 proc.











