W Polsce rośnie sprzedaż wódki

Sprzedaż wódek w Polsce w ujęciu wartościowym zwiększyła się w lipcu br. o 7 proc. r/r do do 810,4 mln zł, wynika z szacunków firmy Nielsen, do których dotarła "Rzeczpospolita". W ujęciu ilościowym, wzrost wyniósł 8 proc..

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"W pierwszym miesiącu tegorocznych wakacji Polacy kupili 19,4 mln l wódki, o prawie 1,5 mln l więcej niż rok wcześniej. W tym samym czasie wydatki na ten alkohol urosły o 7%, do 810,4 mln zł - wynika z danych firmy badawczej Nielsen, do których dotarła 'Rzeczpospolita'" - czytamy w gazecie.

Według Nielsena, w okresie od stycznia do lipca 2011 r. wielkość sprzedaży wódki w Polsce spadła o 4,4%, natomiast jej wartość spadła o 6,0%, podała także "Rz".

"Firmy alkoholowe szacują, że w 2011 r. Polacy kupią o 6-9% wódki mniej niż przed rokiem" - konkluduje gazeta.

Według Nielsena, Stock Polska miał w lipcu br. 35,7% udziałów w rynku (pod względem wielkości sprzedaży), CEDC - 23,8%, Belvedere - 20,8%, Wyborowa - 6,5%, a pozostali - 13,2%.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"