W RMF24 nowy format "Lekarz dyżurny"

"Lekarz dyżurny" to nowa propozycja wśród autorskich programów Radia RMF24. W każdy wtorek, w godzinach 16:00–18:00, specjalista medycyny rodzinnej Marek Łabno będzie pełnił radiowy "dyżur", podczas którego w przystępny sposób opowie o tym, co wpływa na nasze zdrowie.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
W RMF24 nowy format "Lekarz dyżurny"
Lekarz Dyżurny w RMF24

Na antenie informacyjnej stacji RMF24 pojawi się kolejny autorski cykl – "Lekarz dyżurny". Marek Łabno, doświadczony lekarz medycyny rodzinnej, w każdym odcinku w klarowny i zrozumiały sposób będzie wyjaśniał, jak dbać o zdrowie, zapobiegać chorobom oraz poprawiać komfort życia.

O zdrowiu na antenie RMF24

W programie prowadzący rozprawi się ze zdrowotnymi mitami oraz porozmawia ze specjalistami z różnych dziedzin medycyny. To solidna dawka praktycznej wiedzy, porad i inspiracji do zdrowego stylu życia.

W premierowym odcinku "Lekarza dyżurnego" Marek Łabno skupił się na problemach z kręgosłupem. Opowiedział m.in. o tym, jaki ból powinien wzbudzać niepokój, gdzie znajdują się tzw. "czerwone flagi", kiedy warto zrobić przerwę od komputera oraz jak prawidłowo spakować szkolny plecak.

Program dostępny jest także w formie podcastu na platformie RMF ON.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów